Menu
FAQ
Zamówienia
Najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień
w naszym sklepie internetowym.
W przypadku anulowania zamówienia skontaktuj się z nami niezwłocznie, ponieważ być może paczka nie opuściła jeszcze magazynu. W przypadku opuszczenia magazynu przez przesyłkę anulowanie zamówienia jest już niemożliwe.
Przed złożeniem zamówienia w naszym sklepie, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby udzielić szczegółowych informacji.
Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, a złożyłeś je w naszym sklepie sprawdź zawartość folderu spam oraz czy wpisany przez Ciebie adres e-mail nie zawiera błędu. Po wykonaniu tych czynności skontaktuj się z nami, a my z miłą chęcią pomożemy rozwiązać Twój problem.
Swoje zamówienie możesz śledzić, klikając w link śledzenia paczki, wysłany w wiadomości na Twoją pocztę e-mail, gdy przesyłka opuści nasz magazyn.
Po złożeniu przez Ciebie zamówienia w naszym sklepie, na podany wcześniej adres e-mail otrzymasz potwierdzenie. Jeżeli wystąpi jakikolwiek problem skontaktuj się z nami, a my udzielimy Ci wsparcia i potrzebnej pomocy.
Niestety, po dokonaniu płatności nie możesz dokonać żadnych zmian. W razie potrzeby skontaktuj się z nami, a my z pewnością odpowiemy na Twoje pytania.
Jeżeli została wprowadzona niewłaściwa informacja, dotycząca adresu e-mail, adresu dostawy lub imienia i nazwiska, należy niezwłocznie się z nami skontaktować, pod numerem telefonu: xxxxxxx lub na adres e-mail: biuro@missionair.pl, tak aby wszystkie nieprawidłowości zostały skorygowane przed wysyłką zamówienia. Jeżeli natomiast, przesyłka z błędną informacją została już wysłana, to odpowiedzialność za wszelkie utrudnienia ponosi klient.