Menu
Reklamacje
W przypadku pytań zachęcamy Cię do skontaktowania się poprzez formularz kontaktowy z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Chętnie odpowiemy na nurtujące Cię pytania.
1. Serwis gwarancyjny jest całkowicie darmowy i nie ponosicie Państwo żadnych kosztów związanych z obsługą serwisową w ramach uzasadnionych zgłoszeń w okresie gwarancji.
2. W przypadku urządzeń elektrycznych podstawą do rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego jest prawidłowo uzupełniona karta gwarancyjna. W przypadku braku dołączenia karty gwarancyjnej lub jej błędnego wypełnienia, reklamacja może zostać odrzucona.
3. Reklamacja na produkty marki Mission Air® może zostać złożona przez Klienta w jednej z trzech postaci:
• w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza reklamacji online, dostępnego poniżej,
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@missionair.pl,
• pisemnie na adres: Mission Air, ul. Balonowa 63, 64-100 Leszno;
3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
• imię, nazwisko, adres, adres e-mail, telefon kontaktowy Kupującego,
• numer dowodu zakupu wraz z datą zawarcia umowy,
• przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
• opis usterki, wady zakupionego produktu raz z datą jej wystąpienia,
• wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
Można jak najbardziej skorzystać z gotowego formularza reklamacji, lub z formularza reklamacji online, które są udostępnione poniżej.
4. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia odbioru reklamowanego przedmiotu. Przygotowanie oraz zabezpieczenie przesyłki leży po stronie zgłaszającego reklamację.
5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Państwa o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
6. Kiedy otrzymamy Państwa przesyłkę, serwis dokona jej oględzin, a następnie rozpatrzymy reklamację i się do niej ustosunkujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
7. Decyzję reklamacyjną prześlemy na adres e-mail, który został podany w formularzu reklamacyjnym
Przed zgłoszeniem reklamacji i odesłaniem towaru prosimy o kontakt. Możliwe, że będziemy Państwu w stanie pomóc w rozwiązaniu problemu, który może wynikać np.: z niewłaściwych ustawień pracy danego urządzenia.