30 dni na darmowy zwrot w Mission Air!

W sklepie internetowym Mission Air udostępniamy Państwu możliwość dokonania całkowicie darmowego zwrotu zakupionych produktów, w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem.

Sprawdź jak łatwo możesz dokonać darmowego zwrotu z pomocą usług InPost Szybkie Zwroty oraz Łatwe Zwroty z DPD Polska!

Jeżeli przesyłka ze zwracanym produktem ma maksymalne wymiary 410 x 380 x 640mm (InPost gabaryt "C") możesz skorzystać z usługi darmowego zwrotu InPost Szybkie Zwroty. Przesyłkę zwrotną możesz nadać w dowolnym Paczkomacie bez konieczności drukowania etykiety wysyłkowej, wystarczy podać w Paczkomacie kod, który otrzymasz mailowo.

Pamiętaj, aby przed nadaniem przesyłki zwrotnej, zgłosić nam zwrot online w formularzu poniżej lub przesyłając mailowo formularz zwrotu. Ułatwi to i przyspieszy proces realizacji zwrotu.

1.Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl. Z rozwijanej listy wybierz sklep "MISSION AIR".

2. Wypełnij formularz zwrotu. Twoje zgłoszenie zwrotu zostanie przesłane do naszej akceptacji. Poczekaj na potwierdzenie - wyślemy do Ciebie wiadomości e-mail i SMS z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu.

3. Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.

4. Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę. Pamiętaj o dokładmym zabezpieczeniu zawartości przesyłki.

5. Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety!

6. Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcję nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.

7. Umieść paczkę w skrytce i… gotowe!

Sprawdź dokładne zasady przygotowania i pakowania przesyłek InPost.

Dbając o Twój komfort oraz zadowolenie udostępniamy możliwość dokonania darmowego zwrotu zamówienia w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki, za pośrednictwem usługi Łatwe zwroty z DPD Polska.

Pamiętaj, aby przed nadaniem przesyłki zwrotnej, zgłosić nam zwrot online w formularzu poniżej lub przesyłając mailowo formularz zwrotu. Ułatwi to i przyspieszy proces realizacji zwrotu.

1. Wypełnij formularz zwrotu znajdujący się powyżej. W formularzu wybierz punkt DPD Pickup, w którym nadasz przesyłkę zwrotną.

2. Wydrukuj list przewozowy, który otrzymasz na adres email podany w formularzu. List przewozowy powinien być również dostępny do pobrania bezpośrednio po uzupełnieniu formularza zwrotu.

3. Przygotuj przesyłkę zwrotną. Przesyłka musi mieć foremny kształt prostopadłościanu, najdłuższy bok nie może przekraczać 150cm, a suma długości 3 krawędzi musi być mniejsza niż 300cm. Maksymalna waga pojedynczej paczki wynosi 30kg. Pamiętaj o starannym zabezpieczeniu zawartości przesyłki. Jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę.

4. Nadaj paczkę w wybranym punkcie DPD Pickup i.... gotowe!

Sprawdź dokładne zasady przygotowania i pakowania przesyłek DPD.

Ogólne zasady zwrotu

W przypadku pytań zachęcamy Cię do skontaktowania się poprzez formularz kontaktowy z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Chętnie odpowiemy na nurtujące Cię pytania.

1. W sklepie internetowym Mission Air można dokonać zwrotu zakupów w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. 

2. Zwrotowi podlegają wszystkie produkty zakupione na naszej stronie z wyłączeniem produktów określonych w warunkach specjalnych opisanych w formularzu zwrotu.

3. Zwrot towaru jest możliwy tylko wtedy, jeśli towar nie posiada śladów użytkowania, nie został w żaden sposób zniszczony lub uszkodzony. Zwracany produkt musi być również kompletny. W przeciwnym wypadku zwrot może nie zostać przyjęty lub kwota zwracanych środków może zostać obniżona.

4. Zwrot w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki jest całkowicie darmowy za pośrednictwem usług InPost Szybkie Zwroty oraz Łatwe Zwroty z DPD Polska. W przypadku nieskorzystania z jednej z wymienionych usług z wyboru Kupującego, chwilowej niedostępności usług lub ponadgabarytowych parametrów przesyłki, koszt zwrotu jest ponoszony przez Kupującego.

5. W ciągu 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru należy przesłać Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.  Może ono zostać dostarczone na przykład: 

    • pisemnie na adres: ul. Balonowa 63, 64-100 Leszno,

    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@missionair.pl,

 • w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zwrotu online, który jest dostępny powyżej.

6. Zwrot środków za zwracane zakupy nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru.

7. Zwrot należności za zakupy zostanie zwrócony w taki sam sposób, w jaki zostały one opłacone. W przypadku opłacenia zamówienia przy odbiorze należy wypełnić formularz zwrotu i podać w nim numer konta bankowego.

8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów,

1. Starannie zapakuj produkty, aby dotarły do nas nieuszkodzone. Pamiętaj, że jako nadawca odpowiadasz za odpowiednie zabezpieczenie zwracanego towaru.

2. Pamiętaj, aby do przesyłki zwrotnej dołączyć dowód zakupu.

3. Wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy i umieść je w paczce, bądź prześlij za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@missionair.pl.

4. Wyślij produkt na poniższy adres we własnym zakresie lub skorzystaj z usług darmowych zwrotów InPost i DPD.

MissionAir Zwroty

ul. Balonowa 63,

64-100 Leszno 

oznaczając paczkę etykietą ZWROT.

5. Pamiętaj, że nie akceptujemy przesyłek pobraniowych.