Zasady
zwrotu
W przypadku pytań zachęcamy Cię do skontaktowania się
poprzez formularz kontaktowy z naszym BOK.
Chętnie odpowiemy na nurtujące Cię pytania.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU
1. W sklepie internetowym missionair.pl można dokonać zwrotu zakupów w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrotowi podlegają wszystkie produkty zakupione na naszej stronie z wyłączeniem produktów określonych w warunkach specjalnych.
2. Towar musi posiadać wszystkie etykiety i być w stanie idealnym.
3. Zwrot towaru jest możliwy tylko wtedy, jeśli towar nie posiada śladów użytkowania, nie został w żaden sposób zniszczony lub uszkodzony.
4. Koszt wysyłki zwracanego produktu ponosi Klient.
5. Zwrot należności za zakupy zostanie zwrócony w taki sam sposób, w jaki zostały opłacone zakupy. W przypadku opłacenia zamówienia przy odbiorze należy wypełnić formularz zwrotu i podać w nim osobisty numer konta bankowego.
6. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
7. Po dokonaniu zwrotu wyślemy wiadomość mailową z informacją o dokonaniu zwrotu.
Jak
zwrócić
W przypadku pytań zachęcamy Cię do skontaktowania się
poprzez formularz kontaktowy z naszym BOK.
Chętnie odpowiemy na nurtujące Cię pytania.
1. Starannie spakuj produkty aby dotarły do nas bezpiecznie oraz wypełnij formularz zwrotu i umieść go w przesyłce.
Pamiętaj, aby dołączyć dowód zakupu na podstawie paragonu bądź faktury VAT.
2. Wyślij produkt na nasz adres:
MissionAir ul. Balonowa 63, 64-100 Leszno oznaczając paczkę etykietą ZWROT.
Sugerujemy wysyłkę za pośrednictwem renomowanej firmy kurierskiej lub przesyłki rejestrowanej Poczty Polskiej. Pamiętaj, że nie akceptujemy przesyłek pobraniowych.
3. Na podstawie dokonanych oględzin zwróconych artykułów, zostaną zwrócone środki w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
Reklamacje
W przypadku pytań zachęcamy Cię do skontaktowania się
poprzez formularz kontaktowy z naszym BOK.
Chętnie odpowiemy na nurtujące Cię pytania.
W przypadku pytań zachęcamy Cię do skontaktowania się poprzez formularz kontaktowy z naszym BOK.
Chętnie odpowiemy na nurtujące Cię pytania.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DOTYCZĄCE REKLAMACJI
1. Możesz złożyć reklamacje dotyczącą zawartej Umowy np. pod adresem biuro@missionair.pl lub w formie pisemnej na nasz adres: ul. Balonowa 63, 64-100 Leszno.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Kiedy otrzymamy Twoją paczkę, dokonamy jej oględzin, a następnie rozpatrzymy reklamację i się do niej ustosunkujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania paczki.
4. Odpowiedź na reklamację wyślemy na adres e-mail, który podałeś podczas dokonywania zamówienia.
Przed odesłaniem towaru na reklamację prosimy się z nami skontaktować. Może zaistnieć taka sytuacja, że zwrot towaru w ogóle nie będzie koniczny lub zrobimy zlecenie na odebranie od Ciebie na nasz koszt.
Formularz zwrotu
Pobierz ten formularz i wypełnij go w przypadku, kiedy chcesz dokonać zwrotu towaru. Pamiętaj aby towar był w nienaruszonym stanie oraz o dołączeniu dowodu zakupu.
Formularz reklamacji
Pobierz ten formularz i wypełnij go w przypadku, kiedy chcesz dokonać reklamacji zakupionego towaru. Pamiętaj aby opisać usterkę i dołączyć dowód zakupu.
Formularz wymiany
Pobierz ten formularz i wypełnij go w przypadku, kiedy chcesz dokonać wymiany. Pamiętaj, że dokonamy wymiany tylko wtedy kiedy ustaliłeś z nami jej możliwość.
Zasady
zwrotu
W przypadku pytań zachęcamy Cię do skontaktowania się
poprzez formularz kontaktowy z naszym BOK.
Chętnie odpowiemy na nurtujące Cię pytania.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU
1. W sklepie internetowym missionair.pl można dokonać zwrotu zakupów w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrotowi podlegają wszystkie produkty zakupione na naszej stronie z wyłączeniem produktów określonych w warunkach specjalnych.
2. Towar musi posiadać wszystkie etykiety i być w stanie idealnym.
3. Zwrot towaru jest możliwy tylko wtedy, jeśli towar nie posiada śladów użytkowania, nie został w żaden sposób zniszczony lub uszkodzony.
4. Koszt wysyłki zwracanego produktu ponosi Klient.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU
5. Zwrot należności za zakupy zostanie zwrócony w taki sam sposób, w jaki zostały opłacone zakupy. W przypadku opłacenia zamówienia przy odbiorze należy wypełnić formularz zwrotu i podać w nim osobisty numer konta bankowego.
6. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
7. Po dokonaniu zwrotu wyślemy wiadomość mailową z informacją o dokonaniu zwrotu.
Jak
zwrócić
W przypadku pytań zachęcamy Cię do skontaktowania się
poprzez formularz kontaktowy z naszym BOK.
Chętnie odpowiemy na nurtujące Cię pytania.
1. Starannie spakuj produkty aby dotarły do nas bezpiecznie oraz wypełnij formularz zwrotu i umieść go w przesyłce.
Pamiętaj, aby dołączyć dowód zakupu na podstawie paragonu bądź faktury VAT.
2. Wyślij produkt na nasz adres:
MissionAir ul. Balonowa 63, 64-100 Leszno oznaczając paczkę etykietą ZWROT.
Sugerujemy wysyłkę za pośrednictwem renomowanej firmy kurierskiej lub przesyłki rejestrowanej Poczty Polskiej. Pamiętaj, że nie akceptujemy przesyłek pobraniowych.
3. Na podstawie dokonanych oględzin zwróconych artykułów, zostaną zwrócone środki w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
Reklamacje
W przypadku pytań zachęcamy Cię do skontaktowania się
poprzez formularz kontaktowy z naszym BOK.
Chętnie odpowiemy na nurtujące Cię pytania.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DOTYCZĄCE REKLAMACJI
1. Możesz złożyć reklamacje dotyczącą zawartej Umowy np. pod adresem biuro@missionair.pl lub w formie pisemnej na nasz adres: ul. Balonowa 63, 64-100 Leszno.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DOTYCZĄCE REKLAMACJI
3. Kiedy otrzymamy Twoją paczkę, dokonamy jej oględzin, a następnie rozpatrzymy reklamację i się do niej ustosunkujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania paczki.
4. Odpowiedź na reklamację wyślemy na adres e-mail, który podałeś podczas dokonywania zamówienia.
Przed odesłaniem towaru na reklamację prosimy się z nami skontaktować. Może zaistnieć taka sytuacja, że zwrot towaru w ogóle nie będzie koniczny lub zrobimy zlecenie na odebranie od Ciebie na nasz koszt.
Formularz zwrotu
Pobierz ten formularz i wypełnij go w przypadku, kiedy chcesz dokonać zwrotu towaru. Pamiętaj aby towar był w nienaruszonym stanie oraz o dołączeniu dowodu zakupu.
Formularz reklamacji
Pobierz ten formularz i wypełnij go w przypadku. kiedy chcesz dokonać reklamacji zakupionego towaru na podstawie gwarancji. Pamiętaj aby dołączyć dowód zakupu.
Formularz wymiany
Pobierz ten formularz i wypełnij go w przypadku, kiedy chcesz dokonać wymiany. Pamiętaj, że dokonamy wymiany tylko wtedy kiedy ustaliłeś z nami drogą telefoniczną bądź mailową o jej możliwości.